My Novel

Tuesday, January 29, 2013

Sup ayam + Sambal gesek

Saya tak pandai memasak! Ya, itulah kebenarannya. Saya memang tak pandai masak2 ni tapi saya cuba juga untuk hubby tersayang..hehe..Saya tak pandai masak nak campak2 ni. Saya mesti ikut intenet ke, buku ke..apa2 je lah yang ada panduan..

Sup ayam dan sambal gesek. Sebenarnya menu ni da dua minggu lepas tapi baru ni nak update..sory ye..hehe..
Sup ayam kegemaran saya dan hubby. Sedap juga saya masak ni..:)

Sambal gesek. Penat juga menumbuk. Berterabur kat dapur..tapi..puas hati..

Bagi yang teror memasak, mesti korang tak heran dengan masak2 simple ni tapi bagi orang2 yang tak tau masak (macam saya), dapat buat ni sesuatu yang amat dibanggakan..haha..tahniah untuk diri sendiri.

Suka tengok hubby makan sampai licin..:)

No comments: