My Novel

Sunday, January 6, 2013

Majlis Aqiqah Aimee Nur Aqeelah dan Ady Wazhif

Alhamdulillah..semuanya selamat..pada 25 hb Desember yang lepas, majlis aqiqah untuk Aimee dan Wazhif selamat berlangsung di rumah saya di melaka. Seronok pula bila ada kenduri kendara kat rumah ni. Terasa macam kenduri kawen plak. Tetiba teringat time kawen dulu..hehe..perasan plak..

2 ekor kambing ditumbangkan untuk majlis ini..

hubby yang sedang melapah..

Bergotong royong..

3 adik2 lelakiku..siapa yang mandor ni???

Si baju ungu tu dari tadi jadi pemerhati ajer..

Kita perhatikan si baju ungu..haha..

Aimee Nur Aqeelah yang menjadi perhatian dengan riben bunga yang besar di kepalanya..hehe..comel anak ummi..


Makan2..lauk banyak..masak sendiri dan ada yang disumbangkan oleh keluarga mertuaku..

Wazhif si rambut cacak..

Syukur..
Turut hadir : saudara mara, keluarga mertuaku, keluarga mertua along, rakan2 sekerja dan orang2 kampung..
Seronoknya dapat kumpul adik beradik..

LOVE MY BEAUTIFUL LIFE

2 comments:

Yanna_Lie said...

alhamdulillah.. semua berjalan lancar...kan besh klu masa tuh ade wt majlis bertunang skali... jimat kos.. sape nak tunang nih?... hehe

ezi said...

yanna..
sapa nk tunang?
yg pasti bukan aku..hihi..