My Novel

Wednesday, March 6, 2013

Hoki : Malaysia VS New Zealand

Semalam..5/3/2013..hubby ajak gi stadium kat Bukit serindit untuk menyaksikan perlawanan hoki antara Malaysia dan New Zealand. So, apalagi..dah lama tak gi  stadium. Last pegi time mengandungkan Aimee.

Tak ramai sangat yang tengok sebab ini hanya perlawanan persahabatan antara Malaysia dan New Zealand. Tapi sebab orang di atas ni cikgu hoki..kita pun ikut lah tengok..hehe..Aimee terpinga2 tengok orang ramai..

Team Malaysia baju biru. Team New Zealand baju hitam. Aduh..keciknya bola. Susah betul nak tengok..hihi..

Perlawanan berakhir dengan Malaysia menang 3-2 ke atas New Zealand. Tapi ikut aggt seri 5-5 kerana perlawanan sebelum ini Malaysia tewas 2-3. Apa2 pun permainan Malaysia boleh dikatakan baik. Malaysia antara terhebat di dunia dalam sukan hoki.

Aimee buat lawak. Time gol..dia menangis. Terkejut dengar orang menjerit..kesian anak ummi..

 Ummi love you, sayang..

The End



4 comments:

Yanna_Lie said...

nnti leh la aimee jd wakil negara men hoki plaks...

ezi said...

wazip wakil apa plak?..hehe..

Yanna_Lie said...

err... den dh tanye dh tpi dia x jwb... kena tggu dia jwb la yer... hik3

ezi said...

suara wazip mahal..huhu..