My Novel

Saturday, February 23, 2013

Pengkalan Balak - Part 2

Pada sebelah pagi hari ke 2 di Pengkalan Balak, kami sekeluarga jalan2 kat pantai seperti entry sebelum ini. Pada sebelah petang pulak, kami jalan2 kat sekitar chalet.

Ni gambar kat pantai depan chalet kami. Tengok Aimee..sukanya. Aimee pakai baju ni dah macam boy pulak.. 

Aimee mandi2 kat kolam renang..Hmm..muka tak ada perasaan. Tak tahu Aimee suka ke takut..huhu..

Aimee..cepat buat kuak lentang..

Penat lah..saya nak rehat dulu..

Kelakar tengok muka Aimee dlm pic ni..

Mandi-mandi sampai kul 6.30 petang. Balik ajer chalet, terus 'cuci' Aimee..Takut2 dia demam plak kena air kolam. Lepas mandi, tak sempat pakai baju Aimee dah tertido..penat berenang la tu.. 

Keesokkan harinya, kami chek out dalam pukul 11. Sebelum balik, sempat singgah di tepi pantai yang cantik pemandangannya. Saya suka pic kat atas ni tapi tangan siapala yang menyibuk ni..hihi..
Aimee and ummi..

Makan malam kami..Ikan siakap tiga rasa, kailan ikan masin, kerabu sotong, nasi goreng cili api, air fresh orange..Hmmm...

Tamat sudah percutian kali ini. Insyaallah jika diizinkan, kami nak pergi bercuti lagi. Bila Aimee dah besar sikit, mungkin bole pergi jauh2 sikit..

2 comments:

Yanna_Lie said...

ceh... tayang mkn lgik... makan la bebanyak ummi.. nnti tak larat plak nk dukung aimee... hik3

ezi said...

haha...jom.makan bnyk2..