My Novel

Saturday, February 2, 2013

Ayam blackpaper + kacang buncis goreng

Masak memasak lagi..Huh, blog ni da jadi macam blog masakan plak..hehe..jangan keliru, ni bukan blog masakan..ini sekadar blog orang2 biasa yang menceritakan aktiviti kehidupan untuk dikongsikan..entah menarik entah tidak bagi anda..saya tak tahu..tetapi inilah kehidupan yang sebenar saya..

Ayam blackpaper ngan kacang buncis goreng..sedap bangat..:)

Ayam blackpaper ni terlebih kuah..tapi bagus juga..ada kuah nak gaul dengan nasi. Mungkin rupanya kurang, tetapi rasanya memang sedap. Saya sendiri tak sangka saya boleh masak sesedap ini (jangan termuntah dengan kenyataan ini..haha)


Sayur kacang buncis goreng. Goreng biasa2 ajer asalkan ada sayur..:)

Note : Saya semakin pandai masak campak2..:)

2 comments:

El_Liyana said...

ayam tuh cam tar tumpah jew...hik3

ezi said...

yanna
ada campur ckit
tu yg buat best tu..
hihi..