My Novel

Tuesday, August 31, 2010

Majlis Berbuka Puasa + Majlis Perpisahan


23 Ogos lalu...opis saya mengadakan majlis berbuka puasa + majlis perpisahan (meraikan dua sahabat yang resign). Majlis berlangsung dengan meriahnya...seronok berbuka dengan member2 opis...bukan senang dapat berkumpul ramai2 expecially geng2 MJJ...tapi dalam seronok, ada sedihnya kerana dia...dia merupakan kawan baik saya...salah seorang geng MJJ...tapi dia terpaksa tinggalkan compeny sebab dapat tawaran yang lebih baik...

Yang dirai (2 di tengah2)

Dia...kawan yang rapat dengan saya...saling berkongsi cerita, masalah, ketawa, menangis...dia yang tahu tentang saya...dan saya juga tahu tentang dia...sukar nak dapat kawan yang sanggup bersama senang dan susah...dia..salah seorang geng MJJ...lepas ni...MJJ dah kurang seorang...

Gambar kenangan kami...umur sebaya...ketinggian pun hampir sama tapi berat tak sama yer cik Nura...hehehe...
Tingal berdua...MJJ hanya tinggal kami berdua...lepas ni dah tak meriah nak gosip2...Mi, nampaknya kita kena cepat2 cari ahli baru tapi kebanyakkan penyertaan tak memenuhi syarat2 MJJ lah...hanya kau dgn aku jer tahu syarat2 nyer...hahaha...

Saya harap dia akan gembira bekerja di tempat baru...harap persahabatan kita berkekalan dan tak putus sampai bila2...

No comments: