My Novel

Wednesday, September 29, 2010

Itu Ini Hari Rayer 2010...


Lamanyer saya tak update blog...rayer punya pasal ker...malas?...huhuhu...K, lah...nak citer hari rayer tahun ini...Rayer tahun ini?...erm..agak suram sikit...first time sepanjang saya kerja saya tak cuti seminggu...sebelum ini rayer je saya akan cuti seminggu tapi tahun ini cuti sekejap sahaja dan kemudian masuk kerja...rayer tahun ni pun tak banyak preparation...asal ada jer...tapi apa-apapun bila layan gambar2 ni...hai, tak nampak macam suram jer...huhu...excuse me...bab2 bergambar mana boleh miss...hehehe...


Saya sekeluarga...setiap tahun mesti possing yang sama...huhu...
Adik-beradik lelaki...
Adik beradik perempuan (over la diaorang nih...huhu..)
Kami memang macam ni...setiap rumah nak bergambar...isy...isy korang nih...
Sebelum berangkat rayer g rumah sedara...time nih rasa2nyer 5 kereta kot...kitaorang konvoi ramai2...best...
Anak2 dara mak saya...
Ni rumah jiran kami di rumah lama dulu...Sempat singgah kat rumah lama dan g beraya kat rumah jiran2...tak makan sangat sebab sebelum tu da g rumah terbuka YB..huhu...


Citer rayer tahun ini...Cuti pendek dan Kerja...

No comments: