My Novel

Thursday, May 7, 2009

TAG dari adik Rehal...huhu...

Kena jawab tag la plak...hehehe...
...10 Facts About Me...
1) Kerja...kerja...kerja...huhuhu...hidup saya penuh dengan kerja...bulan lepas saya keje 29 hari dr 30 hari..itupun sebab 26 hb saya gi book fair..Tengok jadual bulan 5, FULL (termasuk sabtu, ahad)...
2) Office dah macam rumah ke dua saya...
3) Sedang berdiet...Nak lawan dengan adik beradik saper dapat turunkan berat badan dulu..huhu...tapi macam tak jadi je sebab saya ni kan pecinta makan!!!
3) Sedang menanti novel ketiga diterbitkan dan sedang menulis novel ke 4
4) Senang tido...letak je kepala kat bantal, terus zzzz....
5) Tak tahu duk diam...ada je keje yang nak di buat...
6) Handphone tak boleh jauh2 dari saya...Kalau tengok TV, hp mesti letak depan mata...kalau tido, hp mesti ada kat sebelah...huhuhu
7) Rasa tak selesa kalau tak pakai jam tangan
8) Tak suka orang2 yang kipas2 ni..bagi saya, be yourself..Jadi diri sendiri...tak usahlah berlakon baik depan bos tapi belakang.....(kisah benar)...:)
9) Saya di gelar superwoman kat opis...sebab saya woman yang 'super'...huhuhu...
10) Happy family...muaaaah...
Tag saper ye...1) Farid MU 2) Nor Rafishah 3) Fiza Nordin 4) Yez_zzza 5) Puteri Imanisya

No comments: