My Novel

Sunday, May 3, 2009

Sesudah Pesta Buku 2009...

Em...saya rasa saya antara orang terakhir menulis entry tentang pesta buku...(dah seminggu berlalu). Bukan apa, saya ingatkan nak masukkan gambar yang sempat saya snap tapi camera saya ada problem sikit...tak boleh nak save dalam laptop. So, nak tunggu camera ok, entah2 cerita pun dah basi...
Hari tu, saya tiba awal tapi saya jalan2 dulu dengan adik dan kakak saya..Dalam jam 11.30 barulah saya menunjukkan muka kat booth FP...Perasaan?..Em...takut2 gak mula2 tu...First time lah katakan...
Orang petama saya jumpa adalah kak Puteri...Gembira gak dapat jumpa penulis2 FP...Kak Puteri memang peramah...Kak Fishah yang happy go lucky...kak Nita yang maintain cun...huhuhu...kembang kak Nita..
Jumpa gak Fida dan Bikash...selama ni tengok kat blg je...sekarang dapat jumpa...Apa yang boleh saya katakan, penulis2 FP semuanya baik2 belaka dan tak sombong.
Kepada penulis2 FP yang saya jumpa 26 hb, maaflah tak dapat join lunch sama. Saya makan dengan adik2, kakak saya. Diaorang dah lapar sangat...Maklumlah saya yang kena belanja...Nanti tak makan pula diorang...Anyway...hope jumpa di lain hari....:)

No comments: