My Novel

Wednesday, September 19, 2012

Selamat Hari Rayer..:p

Salam..jumpa lagi kita kat blog yang da bersawang ni..hehe..Saya rasa sememangnya dah terlewat utk ucapkan selamat hari rayer tapi..hamtam sajelah..saya nak stori jugak pasal rayer yg da lepas 2 hari yang lalu..

Tahun ni kali pertama beraya sbagai seorang isteri..so, setelah perbincangan di buat..maka berayalah saya di rumah suami pada pagi hari rayer pertama (tengok..baik tak saya?..hehe)..Rumah mertua saya, kami tak pegi jalan2..hanya menerima tetamu yang tak henti2 datang..penat tetapi berbaloi..time tu lah nak kenal2 dengan sedara2 suami yang jauh..yang sempat datang time kawin saya..itupun tak sempat berkenalan lebih dekat..

Mak mertua dan pak mertua saya bersama cucu-cucunya...tak lama lagi tambah seorang lg ya..:)

Saya n hubby..aduh..gemuknya saya..huhu..

Bersama kakak2 ipar..

Cucu2 Nek Teh..

Saya n hubby di pagi rayer..sedondon you..:)

Time ni da 36 minggu..menghitung hari..

Berayer di rumah sedara with my famili..

Hubby..kali pertama rayer bersama famili saya..

Cuti seminggu rasa macam sekejap..maklumlah rayer dua rumah..sekejap balik rumah saya ada program..balik rumah hubby pun ada program..kami berdua banyak berjalan sajer..aduiyai..:)

**Tahun ni saya tak banyak bergambar sbb sy nampak gemuk..hehe..

No comments: