My Novel

Wednesday, September 19, 2012

jalan2 rayer..

Dalam sarat2 mengandung, sempat juga saya berjalan2 dengan famili saya n hubby's famili..hehe..Jom layan pic.

Saya dan hubby jalan2 di Bandar Hilir Melaka..Keluar dengan adik beradik saya. Time ni da 37 minggu..

With my siblings yang gila bergambar..Saya yang maintain cute..haha..

 Mak buyung pun nak possing jugak..aduiyai..

Saya yang tak banyak kerenah time mengandung..senang hubby jaga..:)

My adik2..berlatar belakangkan muzium samudera..(muzium kapal)

Beli belah di bandar hilir..Saya n hubby beli sepasang T-shirt yg sama..sweet couple..hehe..

Hubby suka amik gambar..isterinya suka bergambar..memang sesuai..:)

Welcome to Malacca..
Ini berjalan2 dengan famili hubby plak..pegi jeram kat Kg Inas, Negeri Sembilan. tempat ini masih belum dikomersialkan lagi..so, tak ramai orang and very clean. kami dpt tahu pun sbb pegi beraya di rumah sedara hubby yang juga org kg kat situ. seronok sbb orang tak ramai. hanya penduduk kampung sahaja. airnya pun sejuk..tengok tu..wisya suka sangat main air..:)

Mak mertua melihat anak2 serta cucunya mandi manda..

Sejukkk....

Bestnya dapat mandi kat sini..tapi saya hanya main air sajer..hubby tak bagi pegi kat batu2..licin..da lah saya sedang sarat..fuh! sempat lagi main kat jeram..hihi..

No comments: