My Novel

Sunday, May 13, 2012

Family Trip


Pada Febuari lepas, famili sy mengadakan famili trip di Port Dickson. Memang menjadi kebiasaan kami akan pergi bercuti sekurang-kurangnya sekali setahun. Saja2 untuk bersuka dan mengeratkan lagi hubungan keluarga. ewah..Kali ini dibuat di Port Dickson. Agak dekat kerana kami terhad masa. Maklumlah adik beradik 7 orang. Nak berkumpul ramai2 sekaligus..nak apply cuti lagi..so, kami pilih hari sabtu dan ahad. apa2 pun janji seronok...:p

Saya dan hubby. Abaikan saya yang semakin gemuk itu..hehe..


Mak ngan abah bersantai di pantai..

Antara acara yg kami buat..kami 9 orang dibahagi 3 kumpulan..past tu kena wat nama dan tema sendiri..wat permainan teka2 gaya..seorang wat gaya simpulan bahasa tanpa suara dan 2 ahli lain teka..tu main apa ek namanya?..hehe..

Kumpulan Bobo..hubby, kakak (my sis) dan uda..

Kumpulan Gondang..bang long, along dan ayue..
Kumpulan Mok Mok Cit..alang, saya dan adik..kumpulan yang poyos dan kecoh tapi kalah..haha..

 Kumpulan Bobo memenangi permainan ini..eksyen betul hubby..eleh..hamper tu syarat jer..past tu kitaorang hentam sama-sama..mak penyampai hadiah..hehe..
Aktiviti memancing..emm..saya tukang menyibuk sebab tak minat mancing..hehe..

Suami siapa ni? Mak kata hubby dari jauh macam komunis cina plak..hehe..

Aksi poyos adik2 ku..huhu..
Banyak kali cut bab lompat ni..Ni je lah yang cun..haha..

 BBQ di waktu malam di tepi pantai..yummy2..


Akiviti air pada pagi ahad..


Mandi sakan la korang..mana saya?..em..saya main2 air jer..tak join mandi dan main bola sebab time ni saya kurang sihat..apa2 pun saya yang jadi pengadil time diaorang main bola..pengadil berat sebelah sebab sy sokong team hubby..haha..

Best percutian kali ni. Dengar2 bulan 6 nak gi jalan2 lagi..Cepat2 buat program ye AJK program..:)

No comments: