My Novel

Wednesday, March 31, 2010

Pesta Buku 2010...

Saya berasa di PBKL pada 21 Mac 2010 yang lepas...Isy, lambatnyer saya update entry ni..maaf ya...sejak akhir2 ni ada sibuk sedikit...malas pun ada...bukan saja blog saya terbengkalai tapi manuskrip saya pun tidak berusik...isy...isy...isy...

Jadual pesta buku untuk saya tahun in agak kelam kabut sedikit...semuanya gara2 novel terbaru saya 'Terasa Ada Cinta'. Pada awalnya memang nak datang 21 hb tetapi pihak penerbit kata novel terbaru mungkin belum sempat dicetak...tukar tarikh...27 hb tetapi agak kelam kabut sedikit sebab time tu sehari sebelum bertolak ke Kedah untuk konvo adik...tapi pergi jugalah...last2 diberitahu novel terbaru sudah siap dicetak...apalagi...saya pun pergilah 21 hb...pergi terjah jer...hehehe...nasib baik saya tak tarik lagi cuti saya kat opis...apa2 pun thanks to FP di atas kerjasama semua...

Seronok dapat berkumpul bersama penulis2 lain...Maaflah kalau saya ni tak banyak cakap...saya ni kan pemalu sikit...hahaha...bukanlah..cuma jarang jumpa, so, segan sikit...anyway, happy dapat jumpa penulis yang hadir...

Jom layan gambar kat PBKL....



Penulis yang hadir pada 21 hb...Ebriza, Dhiya Shiha/Salleh Shihabuddin, Nur Haliza, Hanny Esandra, Eizda, Nur Hazma, Enny Raihana, Puteri Imaniesya...(gambar ni tak full-tanya Rehal, dia yang tangkap...hehehe)


Terima kasih yang tak terhingga buat En Meor dan Kak Maziah...Keluarga ini telah membeli semua karya saya sebelum ini dan kini tak ketinggalan mendapatkan 'Terasa Ada Cinta'. Terima kasih sekali lagi...seronok bertemu dengan En Meor serta kak Maziah yang ramah sangat...:)

Barisan penulis Fajar Pakeer...
Saya dan kak Nur Hazma...
Saya dan Dhiya Shiha/ En Salleh
Buku yang sempat saya capai kat PBKL ni...rasa masa tak cukup untuk saya memborong lagi coz kena balik Melaka...masa tak cukup...duit pun tak cukup...hehehe

No comments: