My Novel

Wednesday, August 5, 2009

Akan Datang : Mini Novella Lakaran Rindu


Hubungan rapat antara Karina dan Haris bermula sejak kecil lagi. Di dalam hati masing-masing menyimpan perasaan namun takut untuk diluahkan. Masa yang berlalu memisahkan mereka lantaran Haris yang melanjutkan pelajaran ke luar negara. Hanya surat dan e-mel menjadi penghubung antara mereka berdua.
Kemunculan Mr. Driver yang tiba-tiba muncul mengganggu ketenteraman hidup Karina. Bermula dengan pertemuan pertama yang menyakitkan hati sehinggalah pertemuan berikutnya. Adakah ini semua hanya satu kebetulan apabila dia ditemukan kembali dengan pemuda itu?. Karina bertekad melancarkan perang dingin dengan Mr. Driver tersebut. Namun dia mula senang setelah mengenali pemuda itu. Dia akui pemuda itu mempunyai keistimewaan tersendiri. Namun, hatinya sudah diberikan kepada orang lain. Tak mungkin dia akan berpaling!.
Dalam meneroka persahabatannya dengan Mr. Driver serta rindunya yang sentiasa menanti kepulangan Haris, dia menerima satu kenyataan yang sukar untuk diterima. Kenyataan yang membuatkan dia menjauhkan diri dari semua. Mampukah dia menerima kenyataan yang disampaikan Haris itu?. Dan siapa sebenarnya Mr. Driver yang selama ini mengisi hari-harinya?.

2 comments:

ezi said...

Pak Karamu...
Salam Ramadhan...:)

ezi said...

Pak Karamu...
Salam Ramadhan...:)