My Novel

Monday, July 6, 2009

Bayar Hutang TAG Rehal...

1. Nama panggilan saya: Angah (di rumah), Ezi (kawan-kawan)
2. Saya sedang mendengar: Adik beradik saya sembang kat meja makan (dekat dengan bilik saya nih)
3. Kekasih saya sekarang: Vivi (My car)
4. Mungkin saya patut: Mendispilinkan diri untuk menaip karya saya nih...(huhu dah lama tak menaip...asyik main game jer...)
5. Saya suka: bila dapat gaji...huhuhu...
6. Sahabat-sahabat baik saya: Mereka yang bergelar sahabat...
7. Saya tak faham: Kenapa saya kerja di bahagian makmal perubatan sedangkan saya tak suka matapelajaran Biologi!!! (saya suka Matematik!!!)
8. Kerjaya saya sekarang: Kerja kat makmal...dengan darah manusia...wargh!!!
9. Saya baru kehilangan: RM 20 sebab saya tuang minyak kete tadi...
10. Ramai yang berkata saya: Kecil daripada adik saya (eh, Rehal...samalah...:))
11. Makna nama saya: Yang comel dan cute...huhuhu
12. Di suatu tempat, seseorang sedang: makan (adik2 saya kat meja makan tuh!)
13. Bila saya terjaga dari tidur: Terus ambil tuala dan mandi (time pagi2 lah)
14. Saya paling meluat bila: Orang yang kipas mengipas boss ni...huh...benci!
15. Saya rasa haiwan yang paling comel adalah: Anak ayam...comelnya, jalan terkedek2...:)
16. Aktiviti/program hari ini: Saya nak menaip!!!...
17. Malam ini saya akan: Menaiplah...
18. Esok saya akan: Kerja...Esok Oncall!!!!!
19. Sebelum tidur saya akan: Baca doa tidur...:)
20. Perancangan hujung minggu: Kerjalah...apa lagi!
21. Saya sedang menanti: Masa yang boleh saya bercuti dan menaip novel saya tanpa ada kerja lain...(ada ker masa tu?)
22. Saya rasa kesal bila: Ditipu...Mungkin kerana terlalu percayakan 'mereka'...Kesal...Geram...Terasa kelahiran novel pertama semacam sia-sia walhal saya terlalu gembira tatkala novel itu dibukukan...Mungkinramai yang tahu siapa yang saya maksudkan...huhu...
23. Saya sangat berharap bila: Duduk aje depan laptop, boleh menaip dengan lancar (Rehal, sama lagi...:)
24. Saya rasa saya seorang yang: baik..haha...
25. Telefon bimbit saya: Nokia N73 music edition (Nama je music edition tapi lagu ada beberapa kerat je)
26. Saya sedang merindui: Zaman sekolah dulu...
27.Umur saya sekarang: 27 tahun tapi orang kata 22..(haha...ini kisah benar tau!).
28. Pengalaman pahit untuk minggu ini: Seminggu ni tak usik langsung karya yang berikutnya...pahitnya...
29. Pengalaman manis untuk minggu ini: Kakak saya tiru saya beli krim muka yang saya guna sebab dia kata muka saya dah nampak cantik...haha...
30. Kali terakhir tengok wayang: bulan 4 kot (tak ingat sangat)
31. Dalam seminggu saya akan up-date blog sebanyak: Ikut suka hati...
32. Dalam dompet saya ada wang sebanyak: RM 150...yang duit singgit-singgit tu tak tahu berapa...bersepah2 plak...
33. Kali terakhir menonton televisyen: Sabtu lepas...(Ahad tak tengok...keje)
34. Channel TV kesukaan saya: Tak kisah janji citer sedap (saya jarang tengok TV)
35. Orang yang anda rasa nak tag: 1) Yezzz_za 2) Yue-ziey 3) Farid MU

3 comments:

El_Liyana said...

main games?.... ha! aku tahu game per... SOLITARE hehehehehe... tul ker?

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

PENGALAMAN PAHIT DAH,

PENGALAMAN MANIS PUN DAH.

APA PENGALAMAN MASAM, MASIN, KELAT, PAYAU, PEDAS DAN KELABU ASAP?

ezi said...

Quantity serveyor...mana tahu?...huhu

Kontraktorwibawa,
banyaknyer pengalaman..kalau cerita nih ada tebal cam wat novel...hehehe