My Novel

Wednesday, June 10, 2009

Hai...I' back...:)

I'm back!...Sudah lama saya tak menulis dalam blog ini. Maaflah kepada pengunjung blog..Akhir2 ini saya sibuk sedikit dengan kerja-kerja di pejabat. Maklumlah, saya kerja di makmal yang beroperasi 24 jam..Jadi, OT dan Oncall memang banyak dan menyebabkan masa saya terbatas.
Bercerita tentang masa yang terbatas...penulisan saya juga turut tergendala...hehehe...rindu nak menulis tapi...entahlah...Hari ini saya gagahkan diri mengadap komputer untuk menaip karya yang seterusnya...
Bercerita tenang karya seterusnya...saya mendapat surat dari sebuah penerbit novel yang menyatakan karya saya akan diterbitkan pada Julai 2009...Gembiranya saya...Tak sabar nak tunggu kemunculan karya kali ini...Nanti kalau dah keluar, saya akan war-warkan di blog ini...harap anda semua dapat memberi sokongan kepada saya...
Sekarang ni saya sedang menulis sebuah lagi cerita...Harap saya dapat menghabiskannya dengan jayanya...Yessss!!!

No comments: