My Novel

Sunday, June 14, 2009

Cuti-Cuti Terengganu

Abah dan emakku yang sporting...cayalah...
Pantai Balok lebih cantik...

Cherating...tidak seindah nama...


Nak pergi mana tu???



Anak dara mak saya...kalau dah possing...huhu




Singgah solat di masjid Paka...





Anak dara mak saya memang suka bergambar...tengok tu...






Lihatlah...pagi di Kuala Terengganu







Menginap di Hotel Seri Malaysia, Kuala Terengganu








Di Hotel Seri Malaysia









Perkahwinan sepupu (lelaki) di Kemaman, Terangganu...


Weekend yang lepas, saya and famili (5 orang sahaja) pergi ke Terengganu untuk hadir majlis perkahwinan sepupu saya di Kemaman (hari Jumaat dan Sabtu)...Hari Sabtu petang, kitaorang minta diri untuk ke Kuala Terengganu...Maklumlah nak beli kerepok lekor yang terkenal di Terengganu...Perjalanan memang memenatkan (walaupun bukan saya yang drive...hehehe)...tapi...alang-alang dah sampai Terengganu ni, biarlah cuti betul-betul...Lepas ni entah bila lagi dapat ke sini...Antara gambar yang di snap sepanjang percutian kami...
* Percutian yang menyeronokkan...lagi best kalau semua adik-beradik join...
* Banyak lagi gambar yang tak diletakkan di sini...lalala...

2 comments:

El_Liyana said...

memang sronok bercuti setelah penat bekerja... dh lamer x g trengganu...

* nk skit kropok leko....

ezi said...

yez_zza...sesekali pergilah bercuti...best tau..hehe...