My Novel

Tuesday, December 30, 2014

Ke Langkawi Kita!!!

Dah ke Kedah, rasa tak sah kalau tak ke Langkawi. Selepas majlis perkahwinan adik, saya sekeluarga serta sanak saudara yang menghantar rombongan pengantin bertolak ke Langkawi. Misi dan visi saya....adalah...nanti saya cerita ek...hehe...

Aimee yang teruja naik feri...tengok laut...tak duduk diam dia dalam feri..huhu..

kalau ke Langkawi, tak lengkap kalau tak naik kereta kabel. Adik2 nak sangat naik tapi saya pernah naik sebelum ni. Gayat rasanya. Macam tak nak naik. Tapi diaorang ni sibuk2 paksa. Terpaksalah join sekali... 

Beratur panjang untuk tunggu turn naik kereta kabel

My lovely family. Aimee selamba ajer tak takut. Umi dia cover2 je tu..tak pandang bawah pun..haha...

Paling kelakar adik saya yang tengah tu. Dia memang gayat habis. Ingatkan saya sorang ajer yang takut. Ada jugak yang lagi penakut..kehkeh...Dia kata ni last dia naik kereta kabel ni..haha...Macam2 lah uda...

 Bergambar sakan kat atas stesyen...Angin kuat sangat masa ni. Rasa macam terbang2 ajer...

Me, hubby and Aimee...

Coklat time...Pergi Langkawi, coklat wajib dibeli ye. Harga memang murah tapi beli tak banyak pun. Nanti tak ada siapa nak makan...

 Dan...memperkenalkan barisan driver2 sepanjang perjalanan kami. Terima kasih pada driver semua ya...:)

Balik time!...

Ya...inilah visi dan misi saya...Dah lama nak beli benda ni. tapi mahal. Kat Langkawi murah. Banyak beza harga dia. Tapi sy x sempat ambil gambar. Ni pic encik google..hehe...

Sekian....

No comments: