My Novel

Thursday, January 9, 2014

My New Blog : Khas Untuk Dunia Penulisanku...

Salam semua...

Seperti semua maklum, sy merupakan seorang penulis separuh masa. Insan yang meminati bidang penulisan ini dan mencuri2 masa untuk menghasilkan karya. Walaupun masa sangat2 terbatas, namun dikuatkan juga semangat kerana minat yang terlalu mendalam...

Cewah! pendahuluan tak boleh tahan...Apa sebenarnya saya nak cakap nih?

Okey..sebenarnya sebelum ini sy ada update hasil karya sy di blog ini. Tetapi ada beberapa komen dari pengunjung blog (tak lain tak bukan, adik saya lah..) yang minta saya bukak blog baru khas untuk karya2 saya. Katanya tak mahu saya campur adukkan cerita2 yang saya reka dengan cerita peribadi saya. Bila difikirkan semula, ada betulnya. Jadi, saya pun bukaklah blog baru khas untuk hasil tulisan saya. Jadi, kepada pembaca yang tak jumpa lagi cerita2 sy kat blog ni, silalah berkunjung ke...

http://tarianjemari08.blogspot.com

Semua kisah penulisan saya ada di sana. Kat blog ini sy ada juga ceritakan tentang dunia penulisan saya tetapi secara random sahajalah. 

Apa2 pun, harap anda semua menyokong minat sy yang satu ini. Sudi2kan lah jengah sana sini ya..:)

 


No comments: