My Novel

Thursday, January 9, 2014

Mandi manda di Wet World Resort Air Panas Pedas

Salam...nampaknya agak lama saya biarkan blog ini bersawang. Aduh! sy sungguh kekurangan masa untuk mengupdate...harap maaf kepada pengunjung yang setia menjengah blog saya yang tak seberapa ini..huhu..

Cerita bulan2 yang lepas tetapi saya mahu update juga..sy dan famili mertua pergi mandi manda di Wet World Resort Air Panas Pedas...Layan pic sajalah ye..hehe..

Aimee dengan pelampung kura2...mana comel? hehe..

Aimee memang teruja kalau bab2 air ni. Aimee memang sukakan air. Kalau mandi kat rumah, harus lama. Dia suka berendam sambil tepuk2 air. Oh! kalau jumpa air pancut, lagilah suka. Pendek kata, segala air dia suka main. Nak basuh tangan pun masih mahu main air...

Mula2 takut naik pelampung ni..Yalah, kaki tak jejak..Tengok muka budak comel ni..muka cuak..hihi..

Melayan Aimee main air dengan sepupunya...

Aimee with sepupu...Atia and Atiqa..

Tempat permainan kanak-kanak...

Aimee, hubby and wisya...Wisya lebih kurang Aimee...pantang jumpa air...

Makin lama berendam makin seronok...lupa takut yang pada mulanya tu...sampai orang naik makan, dia masih mau main air..huhu...

Layan bebudak mandi...

Guess what??? Aimee kepenatan dan tertidur dalam pelampung tu...aduh! comel sungguh...

Apa yang boleh saya simpulkan, di Wet World Resort Air Panas Pedas ini hanya biasa2 saja tempatnya. Ia lebih kepada kanak-kanak. Kalau bawak budak-budak sesuailah kat sini sebab untuk orang dewasa, tak banyak sangat permainan air yang heavy2...Ops bukan tak banyak tapi sikit sangat..(same ke?..hehe)

So, kitaorang pegi sini pun sebab nak layan budak2 ni main air. Seronok lah jugak layan anak-anak. lagipun tempat ni masuk murah saja. RM12 bagi dewasa dan RM10 bagi kanak-kanak yang ketinggian 135 cm ke atas. 

Apa2 pun, enjoy my life..:)

No comments: