My Novel

Friday, September 20, 2013

Mini Open House 2013

Salam semua pembaca blog...sudah lama saya tak update kisah diri saya. kisah kehidupan saya yang tak berapa nak popular ni..hehe..macamlah ada orang nak amik tahu pasal saya..hikhik..tak apalah, saya nak citer jugak...

Rayer lepas (citer pasal rayer? nampak sangat dah lama x update), saya dan hubby buat open house..hanya mini open house sahaja. kami tak menjemput ramai. hanya keluarga terdekat, jiran2 serta sahabat handai yang rapat. Kali ini sekali lagi saya mengupah bibik (saper lagi kalau bukan adik saya) dan bantuan emak saya untuk menyediakan makanan. Emak mertua saya juga membantu (ini tanpa pengetahuan saya. diam2 saja emak mertua saya hantar makanan..tau2 saja menantunya ini tak pandai masak..hehe)

Syukur, kebanyakkan jemputan menghadirkan diri. teruja saya apabila melihat rumah dipenuhi orang yang datang. Saya dan hubby sebenarnya suka jika tetamu datang rumah, borak2, makan2. Aduh! saya memang suka menjamu tetamu makan. Nasib baiklah saya tak berapa pandai masak, kalau tidak...pasti saya akan buat menu2 yang pasti terangkat..hikhik..

okaylah..layan gambar...saya sempat snap sedikit ajer..gambar orang datang tak dapat nak snap...sibuk..hehe..

Menu mini open house kami..nasi lemak, roti jalan, kuah kari daging, bihun tomyam, mi vietnam, nasi impit, rendang ayam, apam polkadot serta buah2..

 nasi lemak, nasi impit dan rendang ayam

 roti jala yang bewarna-warni, kuah kari daging, apam polkadot dan buah limau


tom yam dan mi vietnam

Penat tapi puas...:)

No comments: