My Novel

Wednesday, July 25, 2012

Cuti-cuti Malaysia June 2012

Ops..entry ini agak terlewat..(macam tak biasa pulak..hehe..)..Jun lepas saya, hubby bersama keluarga hubby pergi bercuti..tempat pilihan kami..Bukit Freser dan Bukit Tinggi. Tempat2 ni saya tak pernah pegi..so, layan ajerla gambar2 ni...


 Bersama keluarga mertua yang sporting and best..
 Saya and hubby

 Adik beradik happy go lucky..

Hubby melayan anak buah..

Bukit tinggi...I'm here..

Zombie kampung belimbing..(payah betul nak tangkap gambar solo mamat ni!)

 Bersama hubby di japanese house bukit tinggi..

Secara keseluruhan..Bukit Freser nice place untuk tenangkan fikiran, honeymoon..tapi kalau nak main2 tu..this is not a place..Bukit Tinggi nice place untuk bergambar..macam saya..:)

Love my beautiful life..:)

2 comments:

Hanny Esandra said...

ha ah.. betul tu kak..
bukit tinggi saya dah pergi, memang untuk bergambar bestkan..
bukit fraser saya dah lama sgt tak pegi.. masa kecik2 aje.. :)

ezi said...

hanny..memang betul..best utk bergambar..pemandangan dia cantik..bukit freaser x ada aktiviti sgt..just utk rileks2 ajer..:)