My Novel

Sunday, August 7, 2011

Pertunangan kakak..Tahniah!


Aduh!!! bersawang sungguh blog saya ni..da lama sangat tak update..apa lagi alasan yang kau nak bagi cik ezi?..bz?..hehehe...no komen...

Oklah..mungkin da agak lewat utk ceritakan berita ini tp nak gak masukkan stori yg agak panas dalam famili saya ni..Firstly..tahniah untuk kakak sy yang selamat bertunang dgn pilihan hatinya pada 23 Julai 2011 yang lepas..Tahniah dan tahniah..

Jom layanz gambar..

Kakak, abah dan emak
Possing depan rumah
Make up mak andam ni boleh tahan cantiknya
Anak2 dara mak saya..cantik tak?..hehe..
saya dan kakak di sebalik buah mata kucing..hihi..
roomate
bersama hantaran pertunangan


Info seharian majlis

* saya minta cuti sehari sebelum majlis..dan buat keje mop rumah, sapu, bla..bla sorang2 sebab adik2 tak cuti..tak aci betul!
* penat kena basuh pinggan..bla..bla..
* ramai makcik2 kampung puji kitaorang "lawa2 anak2 dara ko ni yah"..diorang cakap kat
mak..kitaorang apalagi..hehehe...(ini kisah benar tau)
* ramai plak yang tanya giliran aku..isy!

kepada kakak...semoga berbahagia dan semoga ke jinjang pelamin..Amin..

No comments: