My Novel

Friday, November 12, 2010

Nasi Ayam Penyet...

Ahad lepas, saya dan adik2 makan di restoran ayam penyet di MITC Melaka. Sebelum ini saya pernah beberapa kali makan di sini dan kali ini atas permintaan adik saya yang nak merasa sangat nasi ayam penyet ni...Suka?...saya biasa2 saja. Mungkin sebab sambal belacannya yang pedas membuatkan ianya sedap. Saya memang penggemar makanan yan pedas2 ni...


Di hadapan restoran nasi ayam penyet...Possing lah korang...
Inilah menu yang kami oder. Nasi ayam penyet, air teh, air limau ais dan air coklat...
Nasi ayam penyet di hidangkan begini (tengoklah gambar...hehehe...) Tapi kali ini sambal belacannya tak pedas. Merungut adik saya kata saya tipu padahal masa saya makan dulu...memang pedas giler. Nasib lah...Hahaha...
Air penghilang dahaga...

Mungkin kena datang lagi untuk membuktikan sambal belacannya betul2 pedas..Huhuhu..

No comments: