My Novel

Friday, January 15, 2010

Plan 2010...

Sebenarnya, banyak plan yang bermain dalam kepala saya nih...perancangan dalam dunia penulisan saya...hehe...macam serius jer siap ada perancangan...heheheh...sebenarnya, bukannya merancang apa. Saya still macam dulu...menulis dan terus menulis...ikut mood...hehehe
Cuma, saya ingatkan nak letakkan target..Target saya setahun saya nak ada dua buah novel...isy, larat ke nih?...bukan apa, kalau ada target, kira ada usaha untuk mencapai target...maklumlah, saya ni bab menulis memang tak berdisiplin langsung. Main belasah je...kadang-kadang menaip, kadang2 tak...kadang2 lama tinggal past tu nak sambung balik dah tak ada feel...kena baca balik dari awal...huhuhu...
Ini cara saya...orang lain saya tak tahu...Mungkin penulis lain sehari dapat menaip berpuluh-puluh mukasurat tetapi saya 10 mukasurat pun dah di kira satu keajaiban...hahaha...teruknya saya ni...hehehe...


Dengarlah Duhai Hati : Novel Pembuka 2010
Tiga novel yang terhasil 2008 - 2009 (Jauh Di Sudut Hati, Diam-diam Rindu, Kerana C.I.N.T.A.)
Mini Novella Pertama : Lakaran Rindu

Satu lagi novel sedang menanti di tahun 2010..Sudah di hantar ke penerbit...hanya menunggu masa dan ketikanya...chewah...hehehe..

No comments: