My Novel

Friday, January 29, 2010

Cuti Hari Jumaat (Adikku yang poyo)

Dah lama saya tak update blog...sebenarnya tak tahu nak update apa...kehidupan saya biasa2 saja...kerja, menaip, kerja, menaip...tak ada cerita yang best2...huhuhu...sedang saya berfikir nak tulis apa kat blog (tengah pk)...adik saya datang (sibuk betul budak ni)...then dia kata, kalau tak ada apa nak tulis...tulislah story tentang dia yang cuti pada hari ini (Jumaat)...

Pagi, dia bangun sarapan dengan saya dan emak (biasanya dia jarang sarapan - tido aje)...lepas tu, dia basuh kereta viva dia yang dia sayang sangat tu...then, tengahari, dia pergi sembahyang Jumaat...then, lepas tu...dia pergi Melaka...

Sampai pekan Jasin, dia baru sedar yang dia tak bawa lesen...terus patah semula ke rumah (padan muka dia..haha)...lepas tu dia pergi balik Melaka...

Itu sahaja cerita dia?...Ceh, buang masa!!!!!


Adik saya yang perasan hensem

No comments: