My Novel

Friday, October 23, 2009

Apa nak kata???

Kelmarin, kecoh satu opis akan destinasi Compeny Trip tahun ni..Hah?..Biar betul?...Sedikit kecewa apabila saya tahu tempat Compeny Trip tahun ni. Port Dickson (PD)!!!...
Bukanlah nak kata PD tu tak best atau apa...tapi PD tu dekat dengan Melaka dan banyak kali gak saya ke sana...Macam tak best plak Compeny Trip buat buat kat situ. Berbanding tahun lepas, di Pulau Perhentian dan tahun sebelumnya di Taman Negara...semuanya tempat yang terkenal...
Saya nak pergi!!!...Saya sebenarnya tak kisah di mana...saya nak pergi gak tapi semua geng2 saya tak nak pergi..."Dah biasa." "Tak best ar gi dekat2." Itu antara alasan diaorang dan akhirnya tak de seorang pun yang nak pergi. So, saya terpaksa tak join Compeny Trip tahun ni...huhuhu...
Dengar khabar tahun ni budget tak de. Sebab tu lah buat dekat2 je...Tapi bebudak Melaka ramai tak gi...mungkin branch lain ramai yang join terutama branch di utara...Diaorang mesti teruja untuk datang ke Port Dickson...Apa-apa pun hope, hope diaorang enjoy...huhu...sedihnyer...

No comments: