My Novel

Saturday, March 14, 2009

Ragam 5 : Aksi bergambar
















Bergambar?...Em...dalam hal ini ada orang yang suka bergambar, ada juga yang tak suka bergambar dan ada juga yang suka ambil gambar sahaja. Tapi dalam segmen ragam kali ini saya bukan nak veritakan tentang orang lain tetapi keluarga saya sendiri.

Bergambar?...Em, dalam adik beradik saya jangan cakaplah. Pantang sahaja pegang kamera pasti semua dah siap possing. Tak payah cakap nak possing macam mana, diaorang tahu2 sendiri. Adakalanya, sehingga tak ada yang tukang ambil gambar sebab semua dah siap possing. last2, ayah saya yang jadi jurufoto. Nasib baik mak saya tak tahu guna kamera...kalau tak...hehehe...

Kalau pergi berjalan-jalan, tak kira ke mana...atau pergi bercuti, atau time rayer, kamera memang benda paling penting sekali. Kalau tak bawa macam tak lengkap. Time tu lah seronok sakan bergambar. Macam-macam aksi. Past tu bila balik, save dalam komputer, tengok balik, pasti kitaoang tergelak2 adik beradik. kelakar ada semuanya ada. huhuhu...Ni semua ragam adik beradik saya termasuklah saya..huhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

brgambar sakan nmpak..ade style ke 2.hehehe..(^_^)