My Novel

Thursday, January 26, 2012

My Day (16/17 Dec 2011)


16 / 17 Disember..merupakan tarikh yang penuh bersejarah..tarikh di mana sy bertukar status dari 'single' kepada seorang isteri..tarikh di mana saya di satukan dengan lelaki pilihan saya..

Wah..wah..sedapnya mukaddimah..hehe..bulan 12 kawen, skrang baru nak update cik ezi?..hehe..bukan apa..sejak kawen, saya berpindah..so, rumah baru x de intenet..tu yang jarang bukak laptop nih..

Berbalik pada cerita perkahwinan saya..syukur..segalanya berjalan lancar..tema kuning di raja menyerikan suasana..ramai sanak saudara, jiran, sahabat handai hadir..pendek kata..semuanya ok..




Hubby menyarungkan gelang selepas majlis pernikahan




Tema kuning pilihan saya dan hubby




4 persalinan..oh, saya paling suka gaun putih pink itu..


Hantaran perempuan kepada lelaki - 11 dulang



Pihak lelaki membalas dengan 9 dulang..



Potong kek..



My lovely famili..miss u guys..


Hubby's family..so nice..


Outdoor di lambaian danau..belakang rumah jer..hehe..


Masuk air..berani2 takut..:)



Tuhan lebih tahu apa yang terbaik untuk kita..Syukur padamu Ya ALLAH..

1 comment:

masriza said...

Alhamdulillah, sudah bernikah.
Semoga perjalanan hidup ini diberkati dan dirahmati.