My Novel

Friday, October 31, 2008

Minggu yang sibuk...

Fuh!...Minggu ini merupakan minggu yang sibuk bagi saya..kerja-kerja yang menimbun di opis begitu memenatkan ditambah pula dengan 'oncall' (kerja malam) membuatkan masa saya untuk bersantai terlalu terhad. Staff pulak tak cukup...saya terpaksa cover 3 department dalam satu masa...penatnya...sekarang boss da amik staff baru tapi terpaksa training selama 6 bulan...dalam masa enam bulan itu, terpaksalah saya bekorban sedikit. Deepavali hari tu, saya keje malam...seorang je...pagi esoknya sepatutnya saya half day tetapi terpaksa buat full day sampai malam...penat hanya Tuhan yang tahu..balik rumah saya terus lepak atas katil. laptop kat sebelah saya, saya pandang sepintas lalu je...rindu nak menaip tapi otak yang penat tak membuatkan saya tak mampu berfikir. anyway...saya hepi sebenarnya kerja kat sana kerana satu sebab...kawan-kawan kat sana best2...semua satu kepala...walaupun banyak keje tapi bila time buat lawak, tak boleh tak senyum...thanks my friends...:)

No comments: